סיפור התאסלמותו של היווני בוליוסנזסאקי.


Site Team

Article translated to : العربية

סיפור התאסלמותו של היווני בוליוסנזסאקי.

גוזיף בוליוסנזסאקי, יווני נולד בשנת 1935 לשני הורים יוונים שמקיפידם על דתם, גוזיף גדל בעודו מקפיד על דתו בניגוד לאחיו ולאחותו, לכן,  גוזיף היה הבן המקורב יותר להורים שלו בגלל הקפדתו על דתו, גוזיף הצטרף לפקולטה לרפואה, אלא שהוא לא הצליח להשלים את לימודיו בפקולטה הזאת בגלל המראות של גופות מתים בחדר הניתוח בבית החולים, המראה של הדמים היה גורם לו נזקים, לכן, רצה ללמוד בפקולטה למשפטים, גוזיף ביקר באלכסנדריה, שבמצרים, כדי לראות את המקום שאבא שלו סיפר לו על הקסם של העיר הזאת, הוא למד את השפה הערבית בעודו באלכסנדריה.

ביום שישי, הוא ראה המוני מוסלמים בעודם מקיימים את תפילת יום שישי "תפילת אלגומעה" במסגד אלמורסי אבו אלעבאס בענווה, אז, הוא רצה להשתתף עם המוסלמים בתפילתם, גוזיף אומר: " אף אחד מהם לא התיחס אלי בגסות או קשיחות מכוון שהשתתפתי איתם בתפילה שאני לא יודע כשום דבר אודותיה, ההתנהגות שלהם מצאה חן בעיני, לכן, אני החלטתי להכיר את הדת הזו, אני מצאתי שישנם הרבה יוונים שהמירו את דתם לאיסלאם, אני הקשבתי להם ומצאתי שהם מדברים באהבה על דת האסלאם ושליחו, אלא שחלק מהיוונים שאינם מוסלמים הזהירו אותי מלהמיר את דתי לאיסלאם, אני אמרתי להם: אני רוצה רק להכיר את האיסלאם בעודי מאמין בדת שלי שמעולם לא אעזוב אותה.

אלא שאמרו לי: תמצא את עצמך ממיר את דתך לאיסלאם, מבלי שתדע את זה. אני שאלתי, למה רוצים להרחיק אותי מלהכיר את הדת הזאת? בשקט התחלתי להכיר את האיסלאם, הייתי משתדל להכיר את האיסלאם על ידי המוסלמים היוונים אשר קיבלו את השאלות שלי בברכה, אני קראתי על האיסלאם וידעתי את האמת שהאנשים בכול רחבי העולם צריכים לדעת.

והעדתי שאין אלוה מבלעדי אללה וכי הנביא מוחמד עליו בירכת אללה ושלום הוא שליחו של אללה.  

Previous article

Related Articles with סיפור התאסלמותו של היווני בוליוסנזסאקי.

הידיעה אללהIt's a beautiful day