התפתחות העובדות המדעיות


Site Team

Article translated to : العربية

התפתחות העובדות המדעיות

במאה השביעית, כאשר הורד הקוראן הקדוש, חשבו האנשים כי כדור הארץ הוא מרכז היקום, וחשבו גם כי הכוכבים וכוכבי הלכת מסתובבים סביבו. בזמן ההוא אף אחד לא ידע שום דבר על המבנה של היקום, יצריתו או התפתחותו, אף אחד לא יכל לדמיין את המספר הענק של הגלקסיות אפילו שאף אחד לא ידע כלום על המבנה של הגלקסיות האלה.

המצב הזה נשאר עד תחילת העידן המודרני, כאשר המדענים החילו לצפות בשמיים באמצעות טלסקופים מגדלים. מידע החלל התפתח בצורה ניכרת כאשר המדענים השתמשו באמצעי הניתוח הספקטרלי לאור הגלקסיות הרחוקות, ואז החיל עידן חדש, כאשר החילו החוקרים להשתמש בטכניקות הטיפול במחשב כדי לקבל מידע קוסמי.

אבל בתחילת המליניום השלישי נכנס מידע החלל לעידן חדש כאשר החילו המדענים להשתמש בסופר מחשב, המדענים שרטטו תרשים תלת ממדי ליקום, המדענים הגיעו לעובדה כי כל דבר ביקום משמש מבנה מדויק.

הדבר המוזר שמשך את תשומת לבי הוא הפסוק הקוראני שבו תיאר אללה ישתבח שמו ויתעלה את הכוכבים, הוא אמר : " אז, ביומיים, גזר כי יהיו שבעה רקיעים, וגילה בכל רקיע את הצו המוטל עליו, ועיטרנו את הרקיע הראשון בפנסים, וגוננו. כך תיכן האדיר והיודע ." (סורת המוצגים אחד אחד: 12 ). הופתעתי למעשה, כי מדענים הצליחו לצלם תמונות מדהימות לכוכבים המבריקים או הקוואזרים, המדענים גילו כי הכוכבים האלה מאירים את הנתיב שמחבר בינינו לבינם, לכן, המדענים כינו אותם בשם חדש "פנסים" השבח לאללה יתעלה שקדם למדענים בשם הזה. אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר על הכוכבים שמעטרים את השמים: " ועיטרנו את הרקיע הראשון בפנסים, וגוננו. כך תיכן האדיר והיודע ." .

קורא יקר, הרהר איתי בכוכבים שהמדענים כינו אותם בשם:
" פנסים ", הקוראן הקדוש קדם להם בשם זה, אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בקוראן הקדוש :" ועיטרנו את הרקיע הראשון בפנסים" האם לא הקוראן הקדוש הוא הספר של העובדות הקוסמיות??

מי לימד את הנביא מוחמד עליו השלום את המילים האלו?

אנו תמיד חוזרים על השאלה הזו במחקרים: אם הקוראן הקדוש נכתב על ידי מוחמד עליו בירכת אללה ושלום, אז כיצד יכול הנביא מוחמד עליו השלום שאינו לא יודע לקרוא ולכתוב להעלות אל השאלה על האתיאסטים וקורא להם להרהר במבנה של היקום?

וכיצד קבע כי הכוכבים מעטרים את השמים? ומאיפה הביא את המונחים המדעיים כמו "מבנה" ו"פנסים " ?אפילו כיצד ידע שאין ביקום כל סדקים או חלל ? מי לימד אותו את המדעים הקוסמיים בעידן המתוסים שבו חיה הנביא מוחמד עליו השלום.

קיומם של הביטויים המדעיים שתואמים לעובדות שהמדענים מגלים היום נחשבים להוכחה על המופלאות הקוסמית של הקוראן הקדוש, ונחשבים גם להוכחה שהקוראן הקדוש קדם למדענים במדע האסטרונומיה המודרנית.

Related Articles with התפתחות העובדות המדעיות

  • תמצית

    Site Team

    תמצית הטענה ש,העובדות המדעיות הנזכרות בקוראן,נאמרו במקרה,היא טענה שאין לה יסוד וגם לא הגיונית. הקוראן קורא

    27/11/2010 4002
  • המדע בקוראן

    Site Team

    - המדע בקוראן - בעבר,הספרות והשירה שימשו כלי ההבעה והיציר ה האנושית בכל התרבויות.בעבר ,שני כלים אלה , תפשׂו

    07/11/2010 2445
  • האותות המדעיות בקוראן הקדוש

    Site Team

    האותות המדעיות בקוראן הקדוש למעשה, הקוראן הקדוש שונה משאר הספרים האלוהיים. לא זה בלבד אלא שהוא שונה מכל הספרים

    05/09/2010 4976
הידיעה אללהIt's a beautiful day