המדענים צפו באריג הקוסמי לפעם הארשונה


Site Team

Article translated to : العربية

המדענים צפו באריג הקוסמי לפעם הארשונה

בשנת 2000, המדענים צפו באריג הקוסמי על ידי המחשב, והיום צפו באריג הזה על ידי המצפים הענקים, הקוראן הקדוש הצביע לאירוע הזה מזה מאות שנים .

מדעני האסטרונומיה של צ'ילה ויפן הצילחו לפעם הראשונה בשנת 2009 לראות חלק מרשת של גלקסיות שמציירים מפה קוסמית לקבוצה הנמצאת במרחק של שבעה מיליארדים שנות אור מכדור הארץ, המצפה האירופי הדרומי הצביע שהגילוי הזה שאפשר לראות אותו על ידי מכשירי האנדוסקופ הגדולים בעולם נחשב לראשון מסוגו למבנה של גלקסיות בגודל ובמרחק זה, הגילוי הזה נותן לנו מידע נוסף על המפה הקוסמית ואופי הבנייה שלה.

המצפה הבהיר שקבוצת הגלקסיות מהווה חוטים שמשתרעים לאורך מיליוני שנות אור ומהווים מפת היקום, המדענים מדגישים כי הגלקסיות מתצטברות ומהוות גושים גדולים שנראים כמו עככיש שמחכה בקורים שלו לבלוע עוד גלקסיות.

 

המדענים הצביעו שהחוטים האלה נמצאים במרחק של 7،6 מיליארד שנות אור מכדור הארץ ומשתרעים על 60 מיליונים שנות אור. סביר להניח שהמבנה זה משתרע מעבר לאיזור שמדענים צפו בו, לכן, המדענים התחייבו לעשות מחקרים נוספים. המצפה הבהיר כי יש לזקוף את הגילוי הזה לזכותו של "השימוש בשתי המשקפות הארציות הגדולות בעולם " הראשונה היא המשקפת של המצפה בראנאל בצ'ילה והשניה היא המשקפת "סובראו" במצפה הלאומי ביפן. 

קוראים יקרים, הסתכלו איתי על החוטים החזקים והגדולים האלה שבתמונה, העובי של החוטים שאנו יודעים על פני כדור הארץ מגיע לפחות ממילימטר אחד, דמיינו איתי בעובי של חוט קוסמי אחד שמגיע ל- 100000000000000000 ק"מ (מאת אלף מיליונים ק"מ) זה העובי של החוט בלבד, אז דמיינו איתי באורך שלו!!! זה החוט הדק ביותר שתוכל לראות ביקום, ואין לנו אלא לומר השבח לאללה !!

בצאתנו לחוץ מהיקום, ואם אני מביטים בו נראה את החוטים שנארגו בדייקנות מדהימה, אבל החומר של החוטים אלה אינו המשי אלא הגלקסיות!!!, המדענים שואלים: מי עיצב את האריג הזה ומי הניע את הגלקסיות אלה וסידר אותן בחוטים המדויקים האלה ?

אין ספק שאללה יתעלה הוא אשר ברא את הגלקסיות האלה והעניק להן את המבנה האריגי המדהים הזה שדומה לקורי העכביש.  המדענים היום אומרים כאשר ראו את החוטים האלה "אנו רואים את חוטי היקום בעת שנוצרים ומתרחקים זה מזה כמו חוטי האריג בשלבים הראשונים של היום! זאת אומרת שהחוטים האלה אינם קבועים אלא מתרחקים זה מזה כאילו קורעים קטע של בד שהחוטים שלו מתרחקים זה מזה !!

זה בדיוק מה שהקוראן הקדוש דיווח לנו עליו, אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: " האם לא יראו הכופרים כי השמים והארץ היו מקשה אחת, ואנו קרענו חלל ביניהם, ויצרנו כל חי מן המים? הלא יאמינו " ( סורת הנביאים: 30 ) קוראים יקרים הרהרו איתי בפסוק הגדול הזה שהורד במאה השביעית אחרי הספירה, בתקופה זו לא היה לאף אחד מבני האדם מושג על האריג הקוסמי, תפירה קוסמית או הקרע הקוסמי, ואיך היה ביכולתו של הנביא מוחמד עליו בירכת אללה ושלום - אם לא היה שליח מעם אללה - להתנבא שהלא מוסלמים יראו את האריג והחוטים האלה ??!! 

הפסוק הקוראני הזה דיווח בבירור שהכופרים הם אשר יראו את האריג הזה, ואכן "המדענים שראו את האריג הזה אינם מוסלמים אלא שיש מהם אתאיסטים", המדענים האלה הם אשר ראו את הקרע הקוסמי "התרחקות החוטים " והגיעו למסקנה כמעט אמיתית שהחוטים האלה היו מקשה אחת שדומה לקטע של בד וזה מה שהקוראן הקדוש דיווח עליו, החוטים האלה החילו להתרחק זה מזה באופן שדומה לקריעת קטע בד שחוטיו החילו להתרחק זה מזה לפי סדר קוסמי מדהים !!

כיום, המדענים אינם מאמינים שהתרחשה התפוצצות גדולה וגרמה ליצירת היקום, אלא שהם בטוחים ולא מטילים ספק בכלל בקיומו של האריג הקוסמי המדויק שחוטיו מתרחקים באופן מתמיד, הדבר הזה מתאים בדיוק לתיאור הקוראני הבא בפסוק : " האם לא יראו הכופרים כי השמים והארץ היו מקשה אחת, ואנו קרענו חלל ביניהם, ויצרנו כל חי מן המים ? הלא יאמינו ? " ( סורת הנביאים: 30 ) .. השבח לאללה!

 

 

Previous article Next article

Related Articles with המדענים צפו באריג הקוסמי לפעם הארשונה

הידיעה אללהIt's a beautiful day