העלייה לשמים בסולם : נס קוראני יתגשם בקרוב


Site Team

Article translated to : العربية

העלייה לשמים בסולם : נס קוראני יתגשם בקרוב

האם אתה מאמין קורא יקר שיבוא יום שבו תוכל לעלות על מדרגת חלל ולצאת בקלות חוץ מכדור הארץ ,בוא לקרוא ולהרהר ...

 

הקוראן הקדוש הציג לנו כמה אותיות יקומיות שאף אחד לא יכל לדמיינן בעת התגלותו. מהן העלייה לשמים, אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: " אפילו נפתח להם שער ברקיע ויעלו בו מעלה * גם אז יגידו, טחו עינינו מראות, וגם כישוף הוטל עלינו " ( סורת אלחג'ר : 14 – 15  ). הפסוק הקוראני הזה מדגיש את האפשרות של עליית בני האדם לשמים ולהמשיך עד שהם מגיעים לאזור של אי ראיה, למעשה, בני האדם יצאו מחוץ לאטמוספירה וראו את האפילה שמקיפה את כדור הארץ והתברר להם גם כן כי היום הוא שכבה דקה מאוד.

אולםיש פסוק אחר שמדבר על הטכנולוגיה של העלייה לשמיםומדגיש גם כן את האפשרות לעלות לשמים על ידי סולם לוויני: " ואם התרחקותם מכבידה עליך, מְצָא לך, אם תוכל, מנהרה אל מעמקי האדמה או סולם השמימה, והבא להם אות. אם יחפוץ אללה, יוכלו לכנס את כולם אל דרך הישר, ואל תהיה מהנבערים ." (סורת המקנה : 35 ) רְאה, אללה יתעלה אומר בפסוק " סולם השמימה "  הדבר שמצביע על האפשרות לעלות לשמים באמצע הסולם . 

הדבר המוזר שמשך את תשומת לבי הוא שמצאתי באחד המאמרים תחת כותרת " Stairway to heaven" סולם לשמים, בו המדענים הדגישו כי העלייה לשמים דרך סולם הוא דבר אפשרי מבחינה מדעית ואין פלא בכך !! 

המדענים גילו כי הם עובדים מזה שנים רבות לפתח מעלית דומה לזו שמשתמשים בה בבניינים הרגילים, אלא שהסולם הזה מיועד להעביר את הנוסעים לתחנות וכלי רכב בחלל, המדענים מדגישים שזה עלול לפתוח את הדלת בפני עידן חדש בהיסטוריה העולמית. כי אם יקרה זה יהיה בידי האדם לקבל ארוחת ערב או לצפות בסרט בקולנוע בתחנות החלל !!

המדענים אומרים שפיתוח המערכת הזו אפשר להשיגו בשנים הקרובות. אז יוכלו בני האדם להגיע לחלל בצורה מהירה, זולה וביטחונית יותר מכלי התחבורה הנוכחיים של הטילים .

דוד סמית'רתן, המדען במרכז גורג מרשל למחקרים שליד סוכנות החלל האמריקנית נאס"א אמר כי החקירה על פיתוח המערכת הזו הוגן ומותר מבחינה מדעית, אלאר שיש כמה מכשולים שיש להתגבר עליהם, הרעיון הזה מסתמך על הנחות פשוטות: הראשונה שאפשר להתקין תחנות החלל או הלווינים בחלל בנקודות מסוימות ולכן יהי אפשרי לחבר את תחנות החלל והלווינים לארץ על ידי חוטים, חוטים אלה יוצבו במקומם על פי עקרון ההתמדה " האינרציה " .

 

 

 

 

 

 

 


 

המדען האמריקני דווד סמיתרמן אומר כי המחקר לבנות מעלית חלל הוא דבר חשוב מאוד כי זה יאפשר לבנות גשר במקום להטעין מה שאנו רוצים להעביר לחלל דרך הרקטות, אלא שיש הרבה מכשולים שעומדים בפני פיתוח המערכת זה, בעיקר ההעדר של חומר מספיק חזק ליצר את החוטים שיישאו במשקלות כבדות מכדור הארץ לחלל, האורך של החוטים האלה מגיע ל 22 אלף קילומטרים .

המדענים צריכים גם כן לפתח חומר קל וחזק פי 25 פעמים מהחומרים הידועים על פני כדור הארץ. ישנן בעיות בהן יש לטפל כמו ההגנה על המעלית והחוטים משברים של כלי הרכב והלווינים שמסתובבים סביב המסלול של כדור הארץ, גם כן העלות היקרה של המערכת העשויה להגיע ל- 20 מיליארד דולר, אפשר להשיג את המערכת הזו אחרי עשר שנים!!  

ראוי לציין כי סוכנות החלל האמריקנית נאס"א הציעה שני מיליון דולרים למי יכל להגיש מחקר מעשי לפרויקט של "מעלית החלל " דבר שמעיד על כך שמתייחסים לדבר הזה ברצינות, יש מדענים שכבר לומדים את הפרויקט שהקוראן הקדוש רמז לו מזה 1400 שנים !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המדענים ישתמשו לעניין הזה בטכנולוגיה שנקראת nanotubesשהיא צינורים דקים עשויים מפחמן, החומר זה חזק פי מאה מפלדה, ואם ידענו שכל חמישים אלף צינורים מאלה שווים רק לשערה אחת בלבד אז נוכל לדמיין את מידת הדקות של הצינורים האלה!! המדענים ישתמשו בחוטים שפרשו בצנורים האלה מהלווינים בחלל לעבר כדור הארץ שאפשר לטפס עליהם ולעלות באופן אוטומטי שדומה לטפס על סולם, אלא שהסולם הזה ישתרע לאורך של 35000 קילומטרים !!  

העברת קילוגרם אחד לחלל החיצוני באופן מסורתי " רקטות " עולה שמונים אלף דולר אלא שעל ידי סולם החלל יעלה רק 200 דולר, אחד היתרונות המשמעותיים של מעלית החלל היא סיפוק כדור הארץ בחשמל על ידי ניצול קרני השמש ליצר חשמל לכדור הארץ, וגם לסלק את האשפות הגרעיניות בחלל החיצני שלא לזהם את כדור הארץ.

הרוחב של הסולם יהיה עד מטר אחד ועבוי של סנטימטר אחד, ובכל פעם הסולם יכול להעביר כ – 20 טונים לחלל החיצוני. יפן הציעה חמישה מיליארדים דולר עבור הפרויקט הזה, יושיו אאוקי מנהל אגודת מעלית החלל ביפן אומר כי אפשר להשיג את הפרויקט הזה כשתימצא בידינו חומר גמיש מאוד כדי לבנות את סולם החלל הזה .


 

קוראים יקרים, הספקנים אולי אומרים שהרעיון של העלייה לחלל על ידי סולם קיים מלפני הורדת הקוראן הקדוש, וכפי שהספקנים אומרים בדרך כלל שהנביא מוחמד עליו בירכה ושלום לקח את זה מהקודמים, אלא שהמדענים מדגישים כי סופר המדע הבדיוני Arthur C Clarkeארתור ג קלארק היה הראשון שהעלה את הרעיון של העליה לשמים על ידי סולם בשנת 1979 בספרו " The Fountains of Paradise"  (המאמר נמצא באתר של מגזין טלגרף ) .

لذلك فإن القرآن قد سبق هذا العالم بأربعة عشر قرناً كاملة إلى طرح فكرة المصعد الفضائي في قوله تعالى: (فَإِنِ اسْتَطَعْتَ أَنْ تَبْتَغِيَ نَفَقًا فِي الْأَرْضِ أَوْ سُلَّمًا فِي السَّمَاءِ فَتَأْتِيَهُمْ بِآَيَةٍ) بل إن الآية الكريمة تطرح فكرة جديدة وهي حفر نفق داخل الأرض يمكن أن يصل لأعماق كبيرة جداً قد يسهّل عملية السفر والتنقل بين القارات...

לכן ,הקוראן הקדוש  כבר קדם למדען הזה ב 1400 שנים כאשר דיווח על הרעיון של מעלית החלל בפסוק הקוראני, אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב:
" ואם התרחקותם מכבידה עליך, מְצָא לך, אם תוכל, מנהרה אל מעמקי האדמה או סולם השמימה, והבא להם אות. אם יחפוץ אללה, יוכלו לכנס את כולם אל דרך הישר, ואל תהיה בנבערים." ( סורת המקנה : 35 ) הפסוק הקוראני אפילו מעלה רעיון חדש לחפור מנהרה באדמה לעומקים גדולים מאוד דבר זה עלול להקיל את הנסיעות והתנועה בין היבשות .

לקראת סיכום: כל אחד צריך לדעת כי כל מה שהורד בקוראן הקדוש הוא האמת מכיוון שהורד מעם אללה ישתבח שמו, ויש גם כן לדעת כי אין בקוראן הקדוש כל מדע בדיוני, מתוסים או אשליות כפי שהספקנים טוענים. הקוראן הקדוש כבר דיווח לנו על הנמלים, ואכן המדענים הוכיחו כי הנמלים מתקשרות על ידי תדרי שמע, הקוראן הקדוש דיווח לנו גם כן על אפשרות השקר אצל הצפורים, המדענים גילו כי חלק מהצפורים משקרות!   

הקוראן הקדוש דיווח לנו גם כן על הגלים העמוקים בים דבר שנגלה על ידי המדע ללא ספק, הקוראן הקדוש דיווח גם על קיום העשן ביקום, ואכן מדענים גילו את העשן הזה, לפיכך, אין שום דבר שהקוראן הקדוש דיווח עליו אלא שהוכחה כנותו במוקדם או במאוחר .

קוראים יקרים, הקוראן הקדוש דיווח לנו על מצב הצרה של האדם שעולה לשמים, הדוגמה הזאת לא היתה פרי דמיונו של הנביא מוחמד עליו ברכה ושלום אלא עובדה קיימת שניתן להשיגה, אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: " כל אשר יחפוץ אללה להנחותו, יפתח את לבו לאיסלאם, וכל אשר יחפוץ להתעותו, יעשה את לבו צר ודחוק, כמו לא ביקשוהו לטפס השמימה. כך ייסר אללה בעונש את אשר לא יאמינו ." ( סורת המקנה : 125 ).

דבר זה מוביל אותנו לדרך חדשה  בחקירה, כל הדוגמאות שאללה יתעלה דיווח עליהן בקוראן הקדוש הן דוגמאות אמיתיות ובר קיימות. הקוראן הקדוש פותח בפנינו דלתות חדשות למחקר, כל מה נזכר בקוראן הקדוש הוא האמת ואפשר להשיגו, אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: " היש דומה לאיש אשר פתח אללה את לבו לאסלאם, והוא הולך באור ריבונו? על כך, אבוי למקשים את לבם נוכח זכר אללה. בתעייה גמורה הם " ( סורת החבורות : 22 ) השאלה עכשיו היא האם קשיחות הלב דבר מטפורי או אמיתי ?

אנו אומרים שזו קשיחות של ממש, ואם נעשו בדיקות מדויקות לללבות של המאמינים והכופרים יתברר שיש הבדל ברור, מכיוון שלבו של המאמין יהיה רגוע, אללה ישתבח שמו אומר בקוראן הקדוש: " אללה הוריד ממרומים את הנאה שבאמרים: ספר אשר כל חלקיו תואמים, חוזרים ונשנה. עורם של היראים את ריבונם ייעשו חידודין-חידודין, ואז יירגעו עורם ולבבם בערגה אל זכר אללה. הוא מקור הדרכה מעם אללה, ובו ינחה את אשר יחפוץ, כל אשר יתעהו אללה, אין לו מנחה" ( סורת החבורות : 23 ) ויש גם כן מאות של דוגמאות.

 

 

Previous article Next article

Related Articles with העלייה לשמים בסולם : נס קוראני יתגשם בקרוב

  • העלייה לרגל

    Site Team

    העלייה לרגל באיסלאם היא הביקור בכעבה ובהר ערפאת וכמה אתרים קבועים בזמנים קבועים, כמו כל מצוות-היסוד, גם מצוות

    16/06/2014 126
  • העלייה לרגל

    Site Team

    העלייה לרגל באיסלאם היא הביקור בכעבה ובהר ערפאת וכמה אתרים קבועים בזמנים קבועים, כמו כל מצוות-היסוד, גם מצוות

    10/05/2014 2977
  • הסבלנות של האיסלאם לגבי העלייה לרגל

    Site Team

    אחת המטרות של מצוות העלייה לרגל היא איחוד אללה ישתבח שמו ויתעלה שבמהלכה כל המוסלמים אשר מקיימים את מצוות העלייה

    09/12/2013 2408
הידיעה אללהIt's a beautiful day