בריאת השמים והארץ גדולה יותר מבריאת האדם


Abduldaem Al-Kaheel

Article translated to : العربية English

בריאת השמים והארץ גדולה יותר מבריאת האדם

קוראים יקרים, בואו להרהר רגע ביקום שאנו חיים בו, ולהשוות את גילו וגודלו לגיל והגודל שלנו, אולי נבין את חולשתו של האדם המתיהר שלמעשה אינו שווה כלום בפני גדולתו של אללה יתברך ויתעלה .....

ישנם ביקום הנהדר הזה מרחקים עצומים מעבר לכל דמיון, שהכוכבים מתרכזים בהם באופן מדהים שמעיד על שלמות היצירה של אללה יתעלה. אללה ישתבח שמו יצר את המספר הגדול הזה של גלקסיות וכוכבים כדי שידגיש לנו שאללה הוא הגדול יותר ויותר, אלא שהאתיאיסטים טוענים שכדור הארץ אינו מהווה אלא "אטום" מגודל היקום אז למה נתן הקוראן ליקום והגלקסיות את החשיבות המרובה הזו?

אנו אומרים שהקוראן הקדוש הורד כדי לפנות בדברים שלו למוחות שלנו, ולולא כדור הארץ אז בהחלט לא נמצא האדם !!

קוראים יקרים, כעת הרהרו איתי בתמונה הזאת שמהווה חלק קטן מהגלקסייה שלנו "גלקסיית שבל החלב, האזור הזה נקרא בשם M13ומהווה התרכזות של 100000 כוכבים, ההתרכזות הזו נמצאת במרחק של 25000 שנות אור. התרכזות הכוכבים  הזו היא אחת מבין 150 התרכזיות בגלקסיה שלנו, כל כוכב מכוכבים אלה נחשב לשמש כמו השמש שלנו או יותר גדול, השמשות האלו מתקרבות זו מזו ומתנגשים, וכתוצאה להתנגשות הזאת יש כוכבים מתים ואחרים נוצרים לפי סדר מדהים שאללה לבדו הוא אשר יודע את האמת שלו .

לכן, אנו חייבים להיזכר בגדולתו של אללה הבורא יתברך ויתעלה כאשר אנו רואים את המראה המדהים הזה, ובמקביל חייבים להיזכר גם בחולשתו של האדם! !אורכו של האדם בהשוואה לממדים של היקום הוא פחות מ:

 1 / 100000000000000000000000000

גילו של האדם בהשוואה לגילו של היקום מגיע לפחות מ :

1 / 100000000

מספרים אלה מוכיחים כי בריאת השמים והארץ גדולה יותר מבריאת האדם, הקוראן הקדוש דיווח לנו על כך, אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: " בריאת השמים והארץ מורכבת יותר מבריאת אנשים, ואולם מרבית האנשים אינם יודעים " (סורת הסולח: 57 ) ואללה הוא הגדול ביותר !

הערה:

המדענים מעריכים את גילו של היקום ב - 13 מיליארד שנים בעוד שמעריכים את הגודל שלו ביותר  מעשרים שנות אור, שנת האור היא המרחק של האור בשנה שלמה (מהירות האור בחלל הריק מגיעה
ל 300000 ק"מ בשנייה) .

 

Previous article Next article

Related Articles with בריאת השמים והארץ גדולה יותר מבריאת האדם

  • בריאת השמים והארץ

    Site Team

    אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בקוראן הקדוש " והוא אשר ברא את השמים ואת הארץ למען תתגלה האמת. ביום אשר יגיד, היה

    28/04/2014 2727
  • יצירת השמים והארץ

    Site Team

    אללה יתעלה דיווח לנו בקוראן הקדוש כי ברא את השמיים והארץ בשישה ימים ולא פקד אותו יגע , אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר "

    23/08/2014 2773
  • מי הוא האדם?

    Site Team

    האדם הוא היצור שאללה יתעלה ברא אותו בצורה הטובה ביותר, אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בספרו הנשגב " בן אדם, מה הדיחך

    01/05/2014 2502
הידיעה אללהIt's a beautiful day