הדרכים בשמים


Site Team

Article translated to : العربية

הדרכים בשמים

זהו מה שהמדענים גילו לאחרונה, וזהו אותו דבר שהקוראן הקדוש דיווח לנו עליו בפסוקים הגדולים של הקוראן הקדוש שמדגישים שישנם דרכים בשמים.

במאמר שפורסם באתר של סוכנות החלל האמריקנית נס"א, המדענים הדגישו כי היקום מלא בחומר בלתי ידוע שמכנים אותו החומר האפל, החומר הזה דומה לדרכים בשמים, הגלקסיות נעים בדרכים אלה, החוקר גרי אומר :

" But in our case the city is a super cluster, the roads are dark matter, and the people are galaxies."

החוקר זה מדמה את ההתרכזיות הגדולות של הכוכבים לעירים והחומר האפל הוא הדרכים בעוד שהגלקסיות בתור האנשים שנעים בדרכים אלה .

העובדה המדעית היום אומרת שהגלקסיות והכוכבים לא יכולים לזוז בחלל ריק!! כפי שחשבו המדענים בעבר, אלא שגלקסיות נעות בדרכים מיוחדים, אין חלל בכלל, אלא ישנם גלקסיות וחומר אחר שהגלקסיות נעות דרכו.

קיומם של הדרכים בשמים אינו דבר מוזר עבור המדענים המוסלמים זכרונם לברכה מזה מאות שנים, המדען אבן מנזור אומר במילון שלו " לשון הערבים " שמשמעות הפסוק הקוראני: " אשבע בשמים ובשביליהם " ( סורת הזורות: 7 ) בשמים יש דרכים יפים, דבר זה מעיד על כך שהמדענים שלנו הפיקו מהפסוק הזה את המסקנה שיש דרכים בשמים שצורתן דומות לאריג המדויק !! 

 

 

 

 

החומר ביקום מחולק במה שדומה לאריג המורכב מדרכים גדולים מאוד שמשתרעים למיליוני שנות אור הגלקסיות דורמות בדרכים האלה כאילו בעיר צפופה בגלקסיות ללא כל פגם או הפרעה אלא לפי סדר מדהים ...השבח לאללה הגדול!

 

כאן אני רוצה להזכיר בפסוקים המתאימים לגילוי זה:

1- אללה יתעלה אומר: "בראנו מעליכם שבע מסילות, ולא הסתנו דעתנו מן הברואים" (סורת המאמינים: 17 ) הפסוק הזה מצביע בבירור על קיומם של הדרכים בשמיים הדבר שהמדענים מדברים עליו היום !

 2- אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: "אז, ביומיים, גזר כי יהיו שבעה רקיעים, וגילה בכל רקיע את הצוו המוטל עליו, ועיטרנו את הרקיע הראשון בפנסים, וגוננו, כך תיכן האדיר והיודע" ( סורת פוסילאת :12 ) הפסוק הזה מדבר על שני דברים: הפנסים והשמים הדבר שמתאים למה שהמדענים מגלים היום, החומר הבלתי ידוע הוא השמים והגלקסיות והכוכבים הם הפנסים!

3- אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: "את השמים נטינו בעוצם ידינו. אכן רבה יכולתנו!" ( סורת הזורות: 47 ) הפסוק הקוראני הזה מצביע על כך שהשמים נבנו בנייה של ממש ומצביע גם על התרחבות השמים, המדענים מדגישים היום שהחומר הבלתי ידוע הוא הדרכים שנבנו בדייקנות שמתרחבים במרוצת מיליוני שנים ... השבח לאללה, קוראים יקרים תראו את ההתאמה המלאה ... הלא מעיד זה על כנותו של הקוראן הקדוש !!

 

Next article

Related Articles with הדרכים בשמים

  • זה הוא אללה (העליון והנשגב)

    Site Team

    אללה ישתבח שמו ויתעלה אומר בספרו הנשגב: " אללה – אין אלוה מבלעדיו, חי וקיים. תנומה לא תאחז בו ולא שינה. לו

    13/05/2013 2414
  • האם החומר האפל קים במציאות?

    Site Team

    האם החומר האפל קים במציאות?   המדעניים מתחרים לגלות את החומר האפל ומדגישים את קיומו של החומר הזה שממלא

    15/12/2009 5810
  • מי הוא אללה?

    Site Team

    אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בספרו הנשגב" הוא הרשאון והוא האחרון, הוא הנגלה והוא הנסתר: כל דבר הוא יודע." (סורת

    24/04/2014 2695
הידיעה אללהIt's a beautiful day