הברכות של העור, הזיעה והדמעות


Site Team

Article translated to : العربية Русский

הברכות של העור, הזיעה והדמעות

אללה יתעלה הכפיף לנו גם את ההפרשות של הגוף כדי לשמור עלינו מהחיידקים. קוראים יקרים תבחינו בסודות האלוהיים ואיך שמופיעות בכל דבר מסביבינו, בואו לקרוא ולשבח את אללה יתעלה.....

 

הזיעה מכילה חומרים מנוגדים לחיידקים

מחקר גרמני חדש גילה כי הזיעה שהגוף מפריש במזג האוויר החם מכילה חומר אנטיבקטריאלי חזק שעשוי להושיט יד עזרה לגוף ללחום בחיידקים ומחלות שנגרמות על ידי ההפרשות של גוף האדם.

החוקרים הצליחו לאתר את הגן האחראי על התרכובת החלבונית הידוע בשם"Dermisidin" שמונעאת הפגיעה בחיידיקים באופן מקדים,בצורה זו,הזיעה מהווה את קוו ההגנה הטבעי הראשון נגד גורמי המחלות.

החוקרים של אוניברסיטת אברהרד –קרלוס בעיר טובינגן בגרמניה הבהירו כי החלבון הזה נוצר בבלוטות הזיעה בגוף ויפורש עם הזיעה ויעבור לאחר מכן על פני העור.החוקרים הצביעו על כך שגילו את הגורם  האנטיבקטריאלי הראשון שמיוצר בתאים של העור האנושי באופן קבוע,הוא החלבון הזה. זאת אומרת שהוא מספק הגנה קבועה וממושכת נגד המייקרו אורגניזמים.

החוקרים אמרו בכתב העת "הטבע ואימונולוגיה " כי הם הבחינובמהלך המחקר כי  החלבון שלDermisidin  היה פעיל נגד סוגים שונים של חידקים,כמו חידקי המעיים והאשריכיה הקולי  שחיים באופן טבעי בתוך המעיים אלא שמזהמים את הפצעים והאוכל וגורמים למחלות.זהבנוסף לסטאפילוקוקוס שגורם למחלות הסרחות העור הנפוצות ופטריות הלבנת העור שגורמות למחלות העור.

הגילויים מציביעם על כך שהזיעה האנושית מכילה תרכובת אנטיבקטריאלי שמשחקת תפקיד בהגנה על העור מפני חיידיקים ומסייעת להפחית את מחלת ההסרחה והמחלות הנגרמות על ידי החיידקים במהלך השעות הראשונות לאחר התרבות החידיקים.המדענים מדגישים כי העור והזיעה מיצרים אנטיביוטיקה הנלחמת בדלקות.המחקר הגרמני החדש הראה שהזיעה אינה רק מסייעת לארגן את הטמפרטורה של הגוף אלא גם מהווה קוו הגנה ראשון נגד הדלקת שנגרמת על ידי החיידקים והפטריות,בנוסף שהעור מייצר אנטיביוטיקה משלו.

חלבון בזיעה ודמעות מונע את התנגדות החיידקים לתרופות

מחקר חדש שפורסם בכתב העת המדעי "הטבע " גילה כי אחד המרכבים הטבעיים של הפרשות הגוף,כמו זיעה ודמעות,מונע מחיידקים להתנגד לתרופה,דבר שעוזר בפיתוח תרופות טיפוליות יעילות נגד מחלות ההסרחה הכרוניות.

החוקרים הסבירו שהשכבות החיוניות הדקות שהחיידקים מיצרים אותן נחשבות לבעייה בריאותית משמעותית.השכבות האלה עמידות מאוד לאנטיביוטיקה,שכבות אלה מכסות את פרקי המלכותיים וגורמות לדלקת קטלנית בריאות בקרב האנשים הסובלים ממחלת  סיסטיק פיברוזיס " ליפת כיסתית".

החוקרים הבחינו לאחר שפיתחו זני חיידקים מסוגPseudomonas Ariginoza""שחיים בריאות של החולים שסובלים ממחלת הליפת הכיסתית על שקופיות זכוכיות כי החיידקים התרבו והגיע מספרם למיליונים במשך שבוע אחד,אלא שלאחר שטיפלו בהם בחלבון "הלכטופלין " החיידקים לא יכלו להתרבות או ליצר את השכבות החיוניות הקשות.

המומחים רואים כי השפעת החלבון על החיידיקים מהווה דרך חדש לטפל במחלת ההסרחה שנגרמת על ידי השכבות החיוניות באמצעות שלילת החיידקים מן המזון.המומחים הצביעו על כך שמחקרים רבים התמקדו בעיכוב האותות הכימיות שמקשרות בין החידקים.

המומחים אמרו עוד כי אפשר לרסס את היבולים הרפואיים והפצעים בחלבון "הלכטופרין " או בתרופה אחרת שסופגת הברזל כדי למנוע היווצרות השכבות החיוניות של החיידקים,חולי הליפת יכולים להשתמש בה על ידי נשימה.

המדענים באוניברסיטת איווה האמריקנית גילו כי החלבון הטבעי " לכטופרין " הנמצא בריכוזים גבוהים בדמעות,ריר וחלב האם מונע את התצטברות החיידיקים ומסייע לשמור על השלמות של הראיות. המדענים פירשו את זה,כי החלבון מונע את החיידקים מהברזל החיוני ברבייה שלהם,כתוצאה מכך החיידיקים עוזבים את השכבות שיצרו אותן ועוברים לחפש מקור אחר,כאשר נתקלים במחסור הזה.

האם אנו יכולים לספור את הברכות של אללה יתעלה ؟

אללה יתברך ויתעלה פונה לאנשים בקוראן הקדוש: " ונתן לכם את כל משאלות לבכם.אם תאמרו לספור את חסדי אללה לא תוכלו למנות את כולם.האדם בן עוולה הוא וכופר מושבע." (סורת אברהם:34)למעשה, אנו לא יכולים לספור את החסדים של אללה יתברך ויתעלה מכיוון שהמידע מגלה בכל יום תועלות חדשות שלא ידענו קודם.

אדם יכול לומר :מה התועלת של הזיעה ,הדמעות וההפרשות האחרות של הגוף ,המחקרים מגלים את התועלות הרבות של ההפרשות האלה .כאילו שהעור הזה מוכפף לשרתנו ,מכאן ,אנו מבינים משמעות חדשה של הפסוק הקוראני שבו אמר אללה יתעלה " והוא הכפיף לרצונכם ברוב חסדו את כל אשר בשמים ובארץ .בזאת צפונים אותות לאנשים הנמלכים בדעתם ." " סורת הכורעת ברך :13"

כאן ,אני אומר לכל אדם שאינו מאמין בשליחות האסלאם:אללה ישתבח שמו הכפיף לך את העור הזה כדי להגן עליך מפני חום,חיידקים,וירוסים,אללה ישתבח שמו עיצב לך את העור הזה באופן שאינו מפריע את העבודה שלך אלא שמסייע לך לעשות את העבודות שלך באופן גמיש. והשאלה הנשאלת כאן היא: האם לו מגיע לאללה שנודה בברכות שלו על הברכה הגדולה הזאת?

האם אתה יודע שהעור ששמר עליך בעולם הזה יהיה אויבך ביום תחית המתים כשיעיד על המעשים שלך בחיים? תדמין את המצב הנורא הזה?אם רוצה להיות בו ?

אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: "ביום אשר ייאספו אויבי אללה אל האש,יעברו בסך,*ובהגיעם אליה,יקומו אוזניהם ועיניהם ועורם להעיד על מעשיהם.*אז יגידו לעורם,מדוע העידות עלינו? הוא יגיד,דובבני אללה המדובב כל דבר.הוא ברא אתכם לראשונה ואליו תוחזרו .*מעולם לא יכולתם להסתתר ולמנוע בעד אוזניכם ועיניכם ועורכם מעיד עליכם,ואולם אתם חשבתם כי מרבית מעשיכם לא ייוודעו לאללה.*מחשבה זו אשר חשבתם על ריבונכם הביאה כליה עליכם והלכתם לאבדון.*אפילו יישאו בעוז רוח,תהיה האש מעון להם ואפילו יתחננו,לא יחונו אותם  " (סורת המוצגים אחד אחד :19 – 24 ).

הפסוק הקוראני הזה מדבר על אלה שלוחמים באללה ושליחו ומזלזלים בשליחות האסלאם שהעור שלהם מעיד על המעשים והעבירות שלהם בעולם הזה בפני אללה ושליחו,לכן,ביום תחיית המתים האש יהיה בתור המעון שלהם,אם יכלו לסבול או לא,אין להם כל אפשרות,האש מקיף אותם מכל צד!!

אחר כך,העור שהיה שומר עליך מפני החיידקים בעולם הזה יהיה הסיבה להרגיש בכאב,הסבל וההשפלה,תדמיין איתי במראה הזה שבו אללה יתעלה מתאר לנו את גורלם של האנשים שמשקרים באללה ושליחו,אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: " הכופרים באותותינו,אותם נצלה באש,וכל אימת שיכלה עורם בשריפה, נחליפנו בעור חדש,למען יטעמו את העונש.אללה הוא אדיר וחכם " (סורת נשים:56)וזה הוא העונש הנורא ביותר,אללה יתעלה מחליף את העור שלהם כדי שיהיה העונש מתמשך.

אם אתה רוצה שהעור שהגן עליך בעולם הזה יהגן עליך גם בעולם הבא,הרי לך להכיר בכנות של דת האיסלאם ולהאמין באללה הגדול שאמר בקוראן הקדוש: " אשר יאמין בריבונו ויעשה את הטוב,הוא יכפר לו על עוונותיו ויכניסנו אל גנים שנהרות זורמים למרגלותיהם.נצח נצחים יהיה בהם,וזוהי הזכייה הכבירה ."  (סורת הנופלים בפח :9)

ולבסוף,אנו מתפללים בתפילה של הנביא מוחמד עליו בירכת אללה ושלום,אפילו שאנו צריכים ללמוד אותו ולחזור עליו בהתמדה ואומרים: "אללה,תשמור אותנו מפני עונשך ביום שבו תעורר עבדיך" .

Previous article Next article

Related Articles with הברכות של העור, הזיעה והדמעות

  • חלקי העור המרגישים את הכאב

    Site Team

    חלקי העור המרגישים את הכאב בעבר,חשבו ש...להרגיש את הכאב,זה תלוי רק במוח.אבל המחקרים החדשים גילו שישנם חלקים

    27/11/2010 4619
  • הברכות של אללה ביקום

    Site Team

    הברכות של אללה ביקום הקוראן הקדוש דווח לנו על כך שאללה ישתבח שמו ויתעלה ברא את היקום הזה והכפיף אותו לבני האדם

    17/10/2009 9519
  • ההתרחצות המלאה

    Site Team

    1- הכוונה, האדם חייב לחוש בלבו כוונה להסיר את הטומאה מבלי להבעת הכוונה זו באופן מילולי, הנביא מוחמד עליו ברכה

    09/06/2014 1594
הידיעה אללהIt's a beautiful day